Thursday, October 20, 2011

Mt. Kinabalu tunggu... aku datang lagi!!!

Cabaran Kinabalu bersama Kelab TSSSB 02.11.2002-03.11.2002

Percaya atau tidak aku kemungkinan kembali ke Gunung Kinabalu sebagai tetamu untuk sekian kalinya...


XPDC Mt. Kinabalu with My-wife & Super-friends 12.05.2009-13.05.2009

Kalau misi ini terlaksana maka aku akan memegang rekod berjaya menawan bumbung tertinggi Asia ini sebanyak tiga kali... InsyaALLAH...

Kali ini aku merancang pendakian solo dan pendakian bermula dari trail MERSILAU... aku hanya berseorangan dari KL.. berkemungkinan akan ada pendaki dari KK yang akan join namun mereka akan mengunakan laluan biasa iaitu dari trail TIMPOHON.. namun bagi aku inilah pendakian aku tanpa rakan dari semenanjung.. huhuhuh... advencture beb... kekeke...

Penginapan telah ditempah.. juru pandu kegemaran pun telah dihubungi.. persiapan telah bermula... memanjat tangga sebanyak 20 tingkat dan berjogging telah menjadi rutinku setiap hariku....

Moga apa yang dirancang dipermudahkan dan direstui ole NYA... DIA yang MAHA berKUASA lagi MAHA MENGETAHUI yang terbaik untuk hamba-hambaNYA... InsyaALLAH....

“Mt. KINABALU... aku kembali menjadi tetamu mu.. nantikanlah kunjunganku....”.

No comments:

Post a Comment