Wednesday, July 24, 2013

Pusara Ayahku tercinta


Salam Ramadhan.... 

Hujung minggu yang lepas sempat juga aku kembali ke Kurau Rock Town berbuka dengan bonda tercinta... puas rasanya dpt buka tiga ari kt SPAINeh Village.. kekeke bunyi mcm negara org puteh plak.... selalunya sehari or dua jer dpt aku berbuka bersama dia... maklumlah dh kawen & hidup diperantauan....

Dikesempatan itu juga aku sempat menziarahi pusara ayahandaku tercinta... aku bersihkan kawasannya sebaik mungkin... makin ramai plak yg menemani ayahku biarpun sebelum ini aku lihat kawasan itu agak kosong tiada berpenghuni....

 


Terasa keinsafan dalam diri... mungkinkah esok atau lusa aku akan kembali kesitu untuk kekal hingga ke hari perhitungan... hanya DIA maha mengetahui....

Dikesempatan ini ku menyusun sepuloh jari memohon kemaafan & keampunan kiranya ada kekhilafan juga kesalahan sepanjang aku menumpang dibumi ALLAH ini dan juga sepanjang aku menulis di alam cyber ini... 0 – 0 yer... 





No comments:

Post a Comment