Monday, April 11, 2011

An Evening with Manchester United Legend-Bryan Robson & Andrew Cole.


 Klau di sebelah pagi aku hanya bertemu dengan Bryan Robson tapi pada malam hari pula aku berpeluang bertentang mata dengan Adrew Cole... huhhh sungguh tak ku sangka! Kekekeke.... Apa pun aku sungguh gembira coz berpeluang berbual dan bergambar dengan seorang lagenda bola sepak MU yang bagi ku suatu peluang yang tak semua orang dapat memilikinya...
Peluang bergambo dgn Dato Sri Zam Zam Zaraini Isa (GCEO TM) tak mungkin ku lepaskan...
Bryan Robson sign untuk ku! aku nak frame gantung kat umah! kekekeke
hehehe.. sesuatu yang aku ada.. korang takde!!! jgn jeles... kekeke
 Selain itu event tersebut diteruskan dengan lelongan amal dari Manchester United Foundation. Terdapat beberapa barangan koleksi MU yang di lelong... teruja aku melihat koleksi ekslusif tersebut..
Jersey sign by first team & Jersey sign by Park Ji-Sung
Lipatan gunting Ronney dalam sejarah!!!- sign by him.. exclusive beb!
Audi Dug Out Seat Cobra - Sign by First Team 2009/10
 

Baju Paul Scholes First Time yang di sign sendiri olehnya.
 
 

Lukisan Pemain & Pengurus MU sepanjang zaman...
Glory... Glory... Manchester United!!!
Forever MU inside me!!!

No comments:

Post a Comment