Monday, May 16, 2011

Waja SE P20Y 2005 untuk di jual

 Hangat dipasaran! Aku ada sejibik keta Proton Waja WNN6900 (nombor pun canteekk punya) untuk dijual.  Keta nie lahir pada tahun 2005 (daftar – 30/11/2005).  Masih dalam keadaan sihat Alhamdulillah.  
 Keta nie special edition bersempena 20 tahun proton... ada 2 ribu unit jer on da road.. kira very special laaa.... Enjin plak Mitsubishi bukannya Campro beb!!!

Tujuan aku jual adalah untuk upgrade kepada yang lebih besau skit.. hehehehehe... Alhamdulillah rezeki untuk keluarga.

Keta nie 1.6 A/T. Kaler Cokelat comel punya. First owner.. so kiranya sapa beli nie jadi second owner laaa... Harga buka RM 29k. Masih bleh runding lagi... pada mereka yang berminat laaa.... tengok barang dulu baru kita buka cerita...  kalau jadi beli aku ada sediakan hadiah misteri... gerenti menarik.. tertarik punya... tak caya hubungilah aku di talian 013-3411337 / 012-6566742.

Bagi mereka yang tolong carikan aku buyer juga aku tidak lupakan... jasa korang akan aku kenang dan ganjaran yang bersesuai tetap menanti.. RM beb... ada bran????

Kat sini aku sertakan rupawan yang terpaksa aku lepaskan tanpa kerelaanku ini.. isskk..isskkk.... surat beranak dia pun ada aku sertakan utk membuktikan kata2 ku ini tiada yang dusta melainkan benar2 belaka... hahahaha....
 
 
surat beranak keta kesayangan ku ini...
aku tak tipu beb.. tiada second owner lagi... huhuhuhu
 Jualan hangat ini tidak berpanjangan.. sapa cepat dia yg dapat...apa tunggu lagi... rebut lah peluang yang tak terbanding ini selagi stok masih ada... while stock last!!! Kekekeke

Kejor jangan tak kejor... beli jangan tak beli.. nanti rugi ooooo.....

No comments:

Post a Comment