Wednesday, August 03, 2011

From Kuching with Luv

teruja melihat burung besi yang sungguh gah kebanggaan negara

 Kesempatan ketika bertugas di Kuching, Sarawak tidak aku lepaskan untuk menikmati keindahan alam ciptaan DIA yang maha Esa.

Disini ingin ku berkongsikan detik-detik waktu itu untuk tatapan mereka yang sudi melihatnya…

lihat dari atas...
 
 
berlatih utk pesta air ujung bulan ini..
Hotel dimana aku berteduh...
Sungai Kuching dengan seribu cerita dan kenangan..
 
 
 
 
 
 
gagah tu .. tattoo bersepah.. huhuhu
 
sempat merakam kenangan...
ramai yg tk melepaskan peluang mendengar dan bergambar dgn pemuda yang penuh tattoo ini..
 
 
 
 
 
huhuhu kreatifnya dia.. gerek kena gantung.. hehehehe
Aku makam malam di sini... not bad dude...

aku, Fadly & rakannya Danny menemaniku di airport hingga aku masuk ke balai berlepas.. tq so much arigato bro.. u r my friend...


2 comments:

  1. Jauh berjalan luas pandangan,
    kenangan manis tak dapat dilupa,
    perjalanan indah menyulam rasa
    keindahan alam.. syukur padaNya..

    ReplyDelete
  2. arigato bro!! selamat berposa. danny kim salam gak.

    ReplyDelete