Wednesday, December 07, 2011

Jualan Murah – Cermin Mata Okley untuk dijual!

terbaeeekkk....
 Lagi berita baik punyaa...

Aku ada Cermin Mata Okley untuk dijual...  Ini barang baru bukan second hand! Kekekeke...

Aku jumpa kat luar jual sampai RM200 tapi aku just jual RM150 jer. Beli banyak boleh discount lagi... nak nego nipis maybe boleh laa.. kalau jual takde untung dah kira buat kerja amal tu... hehehehe...

Sesuai sangat untuk mereka yang selalu melakukan aktiviti outdoor or lasak...

Barang baik.. rugi kalau lepaskan.. huhuhuhu... nak tengok sample barang boleh cari aku kat Bangsar (opis hour) or Sungai Buloh (after opis hour) kekekeke....


yang rabun pun bleh bergaya....

pilih jer nak pakai warna apa or macam mana pakai.. macam-macam adaaa...
kalau rabun bleh tempah cermin utk frame ini.. layan beb....
cover keras untuk memudahkan melakukan aktiviti lasak!!!!...

ini product yang sama yang aku jumpa disalah satu kedai yang menjual barang yang sama.. huhuhuhu.. MAHAL tuuu..

 Sapa cepat dia yang dapat... adios....



No comments:

Post a Comment