Thursday, January 26, 2012

Solo @ Maxwell Hill, Taiping, Perak DR


Udah macam taman umah aku jer BKT CAULFIELD @ DESA COALFIELDS.. kekeke
 Alhamdulillah.. berjaya jua aku menawan Maxwell Hill nie secara sola biarpn half way aku dah rasa nak tercabut tulang lutut ku ini... kekeke...


dikatakan lokasi pertama penanaman teh sebelum di ubah ke camaron highland..

Air terjun yang dapat dilihat ke tikat mendaki Bukit Larut ini
 Berkat semangat Macho 70kg, aku berjaya menawan Bukit Larut ini dalam masa 2 jam sahaja.. kira rekod baru tu... hehehehe...




akhirnya sampai jua.. kekeke





sekejap ada...
sekejap abis daaa... kekekeke


 Hingga kini, tanah tinggi ini masih belum tercemar lagi.. biarpun tiada yang menarik seperti Camaron Highland atau Genting Highland.. namun aku sukakan tempatnya yang masih dara dari pencemaran. 








Pengunjung cilik..
  Harapan aku moga ianya kekal buat selama-lamanya....

No comments:

Post a Comment