Friday, August 16, 2013

4 Syawal 1434 - Raja Sehari



 Alhamdulillah arini sampai jua aku kat Kuala Kangsar nie.. umah anak angkat Arwah ayahku, Abang Wahid Putra di Taman Kelisa.  Nasib baik jalan tak seperti semalam... Bapok jem gilerrr.... 

Dari jauh tersergam indah Masjid kebanggaan  Silver State, Masjid Ubudiah..


susu time!...
 

sayangnya anak sulongnya xde.. sorry yer Puteri Raflesia... kekeke
 Balik daripada Kuala Kangsar.. aku ke Dewan Kg. Jambu, Taiping melawat Raja Sehari...Keluar jer daripada tol Kuala Kangsar aku dah nampak jem bapak giler dari arah utara menuju ke KL... cian.. nasib badan la sapa yang tersangkut tu... ekornya masih tidak kelihatan biarpun aku dah kuar kat tol Cangkat Jering.... Cobaannnnn....

oren = lapo
merpati 2 sejoli...
 

laaa... diaorg lagi.... kekekeke
uuiikk anak aku dapat keluarga angkat ker nie??? kekeke
 

oooiii.. laki orang dah tu... hehehehe
bukan senang nak bergambo ngan raja sehari nie... bz giler.. kekeke
 Selamat Pengantin Baru Ikhmal Danial.... hehehee Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat... InsyaALLAH.... Aminnnnn....  







No comments:

Post a Comment