Monday, July 18, 2011

Friendly Match – Malaysia vs Liverpool

Event  : Friendly Match – Malaysia vs Liverpool
Date   : 16th July 2011
Time   : 05:45pm – 07:45pm
Venue : Stadium Bukit Jalil
 
 Sekali lagi aku menjadi saksi didalam Stadium Bukit Jalil bertapa kurangnya semangat cintakan Negaraku Malaysia dikalangan rayat jelata masa kini...  rasanya dah macam menonton di Stadium Enfield plak... penuh dengan penyokong berwarna MERAH.. nak tengok yang pakai baju kuning or biru amatlah sedikit... memang kompom laa kecut perut pemain negara tengok penyokong dinegara sendiri pakai baju pihak lawan... huhuhu...
 
 
 Biapun tewas 3-6 namun aku masih merasakan masih ada sinar harapan untuk kita melangkah lebih jauh dimasa akan datang... semangat juang dan lawan yang dipamerkan amatlah membanggakan.... Selepas ini Singapura pasti lebih waspada ketika menentang kita Sabtu nanti...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 Aku tetap aku.. Malaysia oh tanah tumpah darahku tetap dihati dan di jersey ku....

 Harimau Malaya tetap di dadaku.... MALAYSIA PASTI BOLEH!!!
aku dan Azman
aku dan X-CEO TSSSB, boss lama aku, Dato K ... hehehe
sorry laa penyokong Liverpool.. jgn jeles.. aku duduk kat Grand Stand beb... hehehehe



4 comments:

  1. mmg sakit mata tgk kaler merah je..tak de semangat tul utk support team negara sendiri..

    klu nak tunjuk sgt minat dgn pakai baju luar, at least bawak le jalur gemilang..kibar kan la..

    ape2 pun tetap puas hati sbb m'sia tetap score gak..

    ReplyDelete
  2. yaa betul tu...ini stadium bukit jalil bukan kita main kat Anfield.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. klu nk copy link ni leh tak..2 post yg berkaitan bola ni..huhu..sbb nak wat n3 pasal bola..ahakss..

    ReplyDelete
  4. boleh... no hal punya... ada byk lagi la pasal bola... cecari tgk!!! hehe... arini pasal m'sia vs chelsea plak akan menyusul... hehehehe...
    tiga-tga aku tgk kt stadium. 2 game kt grand stand! terbaeeekkk bro.... hehehe

    ReplyDelete