Tuesday, November 12, 2013

Jangan kacau permata hatiku



 Dulu mungkin ko marah aku tegur ko main biarpun itu rumah aku... udah laa ko main ditengahari mengganggu aku sekeluarga... seminggu Raesya yang tak bersalah itu takbleh tido... mungkin jua salahku kerna menegur sesuatu yang tak sepatutnya ku tegur.... tapi itu RUMAH aku!!!! Salahkah aku mempertahankan hak aku??? Klau aku buat onar kat umah ko lain laaa....Gi laa tempat lain yang layak dipanggir rumahmu... InsyaALLAH aku takkan ganggu mu....

 Tapi kali nie mengapa ko ganggu lagi raesya??? Dia tak bersalah... dia tak tahu apa pun... dia hanya gadis cilik berusia setahun dua bulan yang masih lagi bertaktih dalam alam palsu ini..

 Tolong laaaa.... jangan ganggu dia lagi... kesian dia.... penat takbleh tido.... sungguh penat.. aku dapat merasakan kepenatan itu kerna aku pun tak dapat tidoooooo niee..... Arrrggghhhh...... nyah ko dari family ku...... ko tak diperlukan dirumahku......

“Ya ALLAH.. Tuhan segala pencipta... makhluk ciptaan MU itu telah menyusahkan hidup keluargaku.... bantulah hamba mu yang hina ini bagi menghadapi dugaan ini... Amin....”







No comments:

Post a Comment