Tuesday, July 24, 2012

Salam Ramadhan 1433H








 Salam ramadhan kepada semua pembaca blog aku. 

 Moga kalian semua dapat berpuasa dengan sempurna kerna kita tidak pasti tahun depan masih ada untuk kita atau tidak…

 Tempuhi segala cabaran & dugaan dengan penuh kesabaran. Tiap yang berlaku itu ada hikmatnya…

 Seperti aku, Ramadhan ini meninggalkan kesan yang sungguh mendalam bagiku…

 Pertama sekali aku di uji takkala mana kereta kesayanganku Grand Lavina telah mengalami kemalangan jalanraya yang agak teruk… harapanku moga dia sempat sembuh sebelum Syawal menjelma.. huhuhuhu…




 Keduanya.. hatiku berdebar-debar menanti cahaya mataku yang ke-2 setelah penantian hampir 6 tahun… tak pasti lagi anak itu melihat ramadhan ataupun syawal… doaku agar keduanya ibu & anak selamat menempuhinya. Itu saja pintaku…

 Dikesempatan ini ingin aku memohon jutaan kemaafan sekiranya terdapat kekasaran tuturkata yang sengaja ataupun tidak sengaja. Sesungguhnya kekhilafan aku itu adalah kekurangan aku seadanya…. 10 jari ku pohon keampunan agar ibadah puasaku ini diterima oleh NYA…. InsyaALLAH...

 Selamat Menyambut Ya Ramadhan Al Mubaraq…


No comments:

Post a Comment